ورود کاربر

  • درخواست گذرواژه جدید

مدیریت و معاونت ها

مدیریت ها و اداره ها

  • حوزه ریاست دانشگاه
  • معاونت آموزشی
  • معاونت دانشجویی و فرهنگی
  • معاونت اداری و مالی
  • معاونت پژوهش و فناوری
  • مدیریت طرح و توسعه

 

 

  • مدیریت امور اداری
  • مدیریت امور مالی
  • مدیریت آموزش و تحصیلات تکمیلی
  • مدیریت امور دانشجوئی
  • مدیریت امور فرهنگی
  • مدیریت برنامه ریزی، تحول اداری و امور سرمایه گذاری
  • گروه همکاری های علمی و بین المللی
  • مرکز فناوری و اطلاعات
  • اداره تربیت بدنی
  • اداره تغذیه
  • امور زنان و خانواده

دانشکده ها

خدمات الکترونیک

  • دانشکده مهندسی برق و الکترونیک
  • دانشکده مهندسی شیمی،نفت و گاز
  • دانشکده مهندسی صنایع
  • دانشکده مهندسی عمران و محیط زیست
  • دانشکده مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات
  • دانشکده مهندسی مکانیک و هوافضا
  • دانشکده مهندسی مواد
  • دانشکده ریاضی
  • دانشکده شیمی
  • دانشکده فیزیک
  • واحد پردیس بین الملل دانشگاه

 

  • میز خدمت مزکز فناوری اطلاعات
  • اتوماسیون اداری
  • اتوماسیون آموزشی
  • سامانه مدیریت یادگیری
  • اتوماسیون تغذیه
  • پست الکترونیک
  • کتابخانه
  • اتوماسیون حضور و غیاب
  • اتوماسیون فیش حقوقی
  • سیستم پرسنلی
  • سامانه انتشارات
  • سامانه اداری و مالی

 

دسترسی سریع
خانه
  • تماس با ما
  • اداره تغذیه
  • اداره تربیت بدنی
  • قوانین و آئین نامه ها
  • معرفی
    • شرح وظایف
    • افراد
  • خانه

شما اینجا هستید

خانه » شرح وظایف

شرح وظایف حسابداری دانشجویی

خلاصه و ظايفي كه حسابداری دانشجویی با هماهنگي مدير محترم امور دانشجویی انجام ميدهد بشرح زير مي باشد.

۱-دریافت تمامی فاکتورها از کارپردازی و بررسی صحت ان ها

 ۲-صدور سند دانشجویی و فرهنگی

۳- ارسال اسناد صادره به امور مالی جهت حسابرسی

۴- تحویل اسناد حسابرسی شده از امور مالی و صدور چک و تحویل اسناد همراه با چک به معاونت دانشجویی و فرهنگی جهت امضا اسناد و چک ها

۵-مراجعه به بانک جهت واریز چک ها بحساب اشخاص ذینفع

۶-بایگانی اسناد

۷-دریافت فاکتور از تشکل های مختلف دانشجویی و فرهنگی (بسیج ،انجمن علمی،انجمن اسلامی،کانون هنر دختران و پسران و...)و بررسی صحت ان ها و صدور سند

۸-دریافت مدارک شرکت در کنفرانس و هزینه پایان نامه دانشجویان ارشد و دکترا و واریز بحساب دانشجویان

۹-تحویل مدارک لازم جهت وام قرض الحسنه دانشجویی و بررسی مدارک و پرداخت وام و صدور دفترچه اقساط

۱۰-دریافت اقساط ماهیانه ,بررسی وضعیت پرداخت اقساط دانشجویان و ارایه گزارش ماهانه به معاونت دانشجویی و اقدامات لازم در صورت عدم پرداخت اقساط معوق توسط دانشجویان

۱۱-بررسی درخواست دانشجویان فارغ التحصیل (در صورتی که وام بدهکار نباشند تایید لازم صورت می پذیرد در غیر این صورت پس از تسویه کامل وام ، تایید انجام می شود.)

۱۲-دریافت اعتبارات مختلف  حوزه دانشجویی و فرهنگی از امور مالی و پیگیری واریز اعتبارت بخش های مختلف

۱۳-ثبت وام شهریه دانشجویان دکترا در سیستم گلستان و تایید ان ها

۱۴-بررسی قردارد های مختلف حوزه دانشجویی و فرهنگی(انتشارات ،خشکشویی،بوفه و...)

۱۵-بررسی صورت وضعیت ماهانه سلف سرویس دانشگاه

۱۶-دریافت تنخواه ماهانه حوزه دانشجویی و فرهنگی از امور مالی و پیگیری واریز وجه و دریافت فیش مربوطه و صدور سند

۱۷-تنظیم صورت مغایرت ماهانه حساب هاب حوزه دانشجویی

 

شرح وظایف اداره تغذیه

خلاصه و ظايفي كه اداره تغذیه با هماهنگي مدير محترم امور دانشجویی انجام ميدهد بشرح زير مي باشد.

۱-نظارت بر نحوه خدمت رسانی به دانشجويان

۲-بررسي نیازهای دانشجویان و تصمیم گیری درباره جزئیات خدمت رسانی

۳-نظارت بر عملکرد اتوماسيون و واحد نظارت بر مواد غذايي

۴-نظر سنجي از دانشجويان در مورد کيفيت غذايي جهت برنامه ريزي هر چه بهتر

۵-تهيه و تنظيم برنامه غذايي مهفتگی و درج آن در سايت با توجه به نظرات دانشجويان

۶-تهيه صورت وضعيت عملکرد پيمانکار طرف قرارداد به صورت ماهانه يا هفتگي و اعلام آن به مدير دانشجويي جهت پرداخت حق الزحمه برابر مفاد قرارداد منعقده در خصوص غذاهاي دانشجويي و مهمان هاي دانشگاه

۷-پيگيري مشکلات مربوط به افزايش اعتبار و رزرو روزانه غذا به صورت اينترنتي و کنترل سيستم هاي اتوماسيون

۸-ارائه راهکار در زمينه بهبود وضع تغذيه در جهت بهبود شرايط

۹-تهيه آمار پخت به صورت هفتگي و ابلاغ آن به پيمانکار  و مدير يت دانشجويي

۱۰-پاسخگويي به در خواست هاي دانشجويان از طريق سايت معاونت دانشجويي

۱۱-تسويه حساب کارت تغذيه دانشجويان

 

شرح وظایف اداره رفاه دانشجویی

خلاصه و ظايفي كه اداره رفاه دانشجویی با هماهنگي مدير محترم امور دانشجویی انجام ميدهد بشرح زير مي باشد.

۱-برنامه ریزی جهت ثبت اطلاعات فردی و دریافت درخواست وام های دانشجویان

۲-انجام امور مربوط به تسویه حساب  دانشجویان خوابگاهی و غیر خوابگاهی

۳-هماهنگی و ارتباط با صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در مورد مسائل جدید مربوط به ثبت اطلاعات ، تغییرات ، تسویه حساب و سایر امور سیستم جامع صندوق رفاه دانشجویان.

۴-ثبت اطلاعات فردی و تحصیلی دانشجويان جهت بهره مندی از کلیه خدمات رفاهی از جمله خوابگاه ، وام ها ، تغذیه و... در فاز ۲ سيستم جامع اتوماسـيون صـندوق رفـاه دانشـجويان وزارت علوم در طول ترم 

 

شرح وظایف اداره خوابگاه ها :

خلاصه و ظايفي كه اداره خوابگاهها با هماهنگي مدير محترم امور دانشجویی انجام ميدهد بشرح زير مي باشد.

۱ . ثبت نام دانشجویان غیر بومی و اسکان آنان طبق ضوابط .

۲ . ثبت اطلاعات دانشجویان ساکن در خوابگاه ها در فاز ۲ سیستم اتوماسیون صندوق رفاه دانشجویان در طول هر ترم .

۳ . نظارت و کنترل امور مربوط به نظافت خوابگاه ها.

۴ . پیگیری سرویس و راه اندازی سیستم های سرمایشی و گرمایشی خوابگاه ها در زمان مورد نیاز .

۵ . برگزاری جلسات با پرسنل خوابگاه خواهران و برادران و بررسی مشکلات خوابگاه ها.

۶ . کنترل ورود و خروج افراد غیر ساکن در خوابگاه با همکاری انتظامات خوابگاه .

۷ . انجام امور مربوط به تسویه حساب دانشجویان .

۸ . تلاش در جهت اجراء قوانین و بخش نامه های صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم .

۹ . پیگیری سایر امور مربوط به تعمیرات خوابگاه ها .

 

 تلفن : ۳۷۳۵۳۵۱۰-۰۷۱            
 فکس : ۳۷۳۵۴۵۱۹-۰۷۱

کد پستی :     ۱۳۸۷۶-۷۱۵۵۷  
 
پست الکترونیک :  
s_manager[@]‎yahoo.com

دانشگاه صنعتی شیراز

آدرس:استان فارس،شیراز،بلوار مدرس دانشگاه صنعتی شیراز

آدرس دفتر تهران::خیابان انقلاب ضلع شمالی ایستگاه مترو دروازه دولت، کوچه کریمی پلاک ۱۰

تمامی حقوق این سایت متعلق به دانشگاه صنعتی شیراز می باشد